LRP diensten en verwerking bestellingen

 

Wat is LRP dienstverlening en verwerking?

U kunt uw materialen Kerkbalans uit de webshop van de landelijke Kerkbalansorganisatie bestellen en combineren met de diensten van het LRP-team van de Protestantse Kerk. De ondersteuning van het LRP-team kan bestaan uit het personaliseren van de actiematerialen met de adresgegevens zoals die bekend zijn in de ledenregistratie-databank. Het LRP kan ook helpen bij het automatisch verwerken van toezeggingsformulieren en acteptgiro's.

Wie kan gebruik maken van het LRP?

Alle kerken van de Protestantse kerk in Nederland.

Samenwerking als team kerkbalans

Door de samenwerking van het LRP-team met de landelijke Kerkbalansorganisatie kunt u uw bestelling voor Kerkbalans gecombineerd uitvoeren. Eerst selecteert u uw materialen uit de webshop van de landelijke Kerkbalansorganisatie (folders, enveloppen, antwoordstroken, promotiematerialen etc).
Niet alle materialen zijn te combineren met de service van het LRP. Klik hier om naar de pagina te gaan waar de juiste materialen zichtbaar zijn om te combineren.

Hoe verloopt de doorverwijzing naar de LRP pagina?

U doet uw bestelling in de Kerkbalans.nl webshop en sluit die bestelling af in de afrekenmodule. Tijdens de bestelling ziet u staan of u uw bestelling door het LRP wilt laten behandelen. Na het bestellen ziet u een link naar het LRP systeem. Wanneer u daarop klikt worden de gegevens van uw bestelling die nodig zijn voor de LRP diensten doorgestuurd naar de LRP webshop. U loopt in de LRP webshop door de vragenlijst en vult deze aan met uw wensen en gegevens van uw gemeente. 

U hebt nu één (gecombineerde) bestelling gedaan met één uniek bestelnummer. Dit nummer kunt u gebruiken bij al uw vragen.

Verwerken van de bestelling

De bestelling wordt eerst verzameld en daarna verzonden naar de plaats waar het inpakken en verzendklaar maken wordt gedaan. Wanneer u de melding krijgt dat de bestelling wordt verzonden betekent dit dat de materialen op weg zijn naar de inpak- en verzendlocatie.

Bij een gecombineerde bestelling met LRP dienstverlening kan het voorkomen dat uw bestelling in twee delen wordt verzonden. U ontvangt dan de promotiematerialen apart van de overige bestelling. Wanneer bijvoorbeeld hebt besloten alles door het LRP te laten verzenden ontvangt u alleen de promotiematerialen en verloopt en wordt het overige materiaal rechtstreeks naar de gemeenteleden verzonden.

Toch twee facturen?

Wij werken ieder jaar aan verbetering van onze (gecombineerde) service. Er zijn echter nog wel verschillen. Na verzending van de materialen van de webshop van de landelijke kerkbalansorganisatie aan het team LRP ontvangt u een digitale factuur. De materialen zijn dan nog niet bij u, maar bij de organisatie die de LRP bestellingen verder behandelt. De factuur voor de dienstverlening van het LRP-team ontvangt u pas wanneer duidelijk is welke en hoeveel diensten zijn geleverd.

Alleen LRP producten, diensten en verwerking nodig?

Leden van de Protestantse Kerk die alleen diensten en materialen van de afdeling LRP nodig hebben kunnen dit rechtstreeks bestellen via het LRP. Klik hier om naar de afdeling LRP te gaan.

Voor al uw vragen over de dienstverlening van zowel de landelijke webshop als de LRP-webshop is één centraal contactadres:

E-mail naar info@kerkbalans.nl of bel naar (078) 639 36 69